به گزارش راهبرد معاصر ، ظاهرا به مناسبت رحلت معمار انقلاب، امام خمینی ( ره) یک بیت شعر از ایشان بر روی این بیلبورد تبلیغاتی قرار گرفته بود که به جای واژه "فرج" از واژه " فجر" استفاده شده است. بر روی این بیلبورد تبلیغاتی بیت شعری از امام(ره) با مضمون" انتظار فرج از نیمه خرداد کشم " به اشتباه " انتظار فجر از نیمه خرداد کشم" درج شده است.
گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که استفاده از واژه های اشتباه یا غلط های نگارشی بیلبوردهای تبلیغاتی خبرساز می شود. دو سال پیش نیز غلط فاحش در یک بیلبورد شهری با مضمون حجاب با اعتراض یکی از بازیگران سینما تلویزیون همراه شد. در این بیلبورد تبلیغاتی واژه عنبر به اشتباه انبر نوشته شده بود که با اعتراض امیر نوری همراه شد و یا در مورد دیگری که شهرداری تهران پرچم بزرگ مزین به نام حضرت فاطمه(س) را در یکی از بزرگراه ها وارونه نصب کرد.